9 жовтня 2013 р.

Чорнильна романтика

Від теми першого завдання осінньої артбук-манії мені одразу повіяло рожевими соплями - "Романтика". Ну не заставлю ж я себе малювати сердечки і поцілунки! Але ще до середини статті я зрозуміла, що мається на увазі зовсім інше... Все ж таки від застарілих стереотипів і затертих штампів не так легко відмахнутись ;)
Романтика - мечтательное умонастроение, проникнутое идеализацией действительности, выражающиеся в виде тяги пережить приключение некоторого рода.
Романтика - То, что содержит идеи и чувства, эмоционально возвышающие человека; условия жизни, обстановка, содействующие эмоционально-возвышенному мироощущению.
Ось і ще одна користь цього завдання - навчитись бачити суть речей, а не нав'язане їм значення. Та все ще не хочеться визнавати, що якісь мої особисті і цінні переживання можна назвати "романтичними" :-Р Що ж тоді намалювати?..

Це питання могло ще довго не давати мені спокою, але коли я прочитала "к примеру, чашка чая в подстаканнике в поезде", це одразу здалось мені найромантичнішою річчю на світі! :-D І я вже не могла витурити це з голови. Але який же чудовий символ подорожей! Так, подорожі одразу прийшли на думку, коли я вловила суть теми, але я не знала як їх зобразити - пейзаж? транспорт? місто? Все якесь занадто очевидне. А пити гарячий чай зі склянки у підстаканнику, дивлячись у вікно, за яким проносяться поля, дерева і села, під перестук коліс - це ж романтично, чорт забирай!


Щодо матеріалу, то чорнило мене цікавить вже давно, і дуже приваблює його поєднання з аквареллю в малюнках. Але я щось досі не подружилась з тим чорнилом, не виходить варіювати товщину лінії або робити гарні градієнтні заливки, чи навіть ставити ефектні клякси. Тому і вийшло у мене таке штрихування, яке з тим же успіхом можна було б зробити і олівцем, і лайнером, і простою кульковою ручкою. Тож в цьому малюнку я не розкрила особливостей і можливостей матеріалу.
Нічого, буду пробувати ще :)

А що є романтичним особисто для вас?

Немає коментарів:

Дописати коментар